joi, 14 aprilie 2011

Kuroshitsuji


 Kuroshitsuji  

Cred că mulţi pasionaţi de anime şi genul fantasy + acţiune + comedie + supernatural şi shounen , au auzit de anime-ul şi manga ce poartă numele de  Kuroshitsuji [ în japoneză ] - Black Butler [ în engleză  ] . Am început să urmăresc anime-ul acum trei luni sau ceva dar timpul, din păcate n-am avut destul timp să termin sezonul unu, dară-minte doi. Momentan sunt la episodul 16 , din primul sezon. *smile* .Mi-am făcut o părere bună despre anime încă de la primul episod, farmecându-mă în ceea mai mare parte grafica şi personajele. 
Ca personaj favorit l-am ales pe Sebastian, Ciel ar fi pe locul doi, iar pe al treilea Grell, şi pe al patru-lea Alois, să zicem. :]] 
Bun. O să-ncerc să fac o mică descriere a anime-ului, pentru cei care nu ştiu despre este vorba în el *pretty smile* . 

„In era Victoriana - Europa, un tanar pierde totul cand se tine cu dintii de un plan vicios. In momentul mortii sale, cade la o intelegere cu un demon: sufletul sau, in schimbul razbunarii. Ciel Phantomhive este acum conducatorul companiei Phantomhive, ocupandu-se de afacerile sale si muncind pentru Regina Angliei. Noul sau partener este un majordom demon, Sebastian Michaelis, ale carui abilitati sunt intrecute numai de puterea sa ca demon. Povestea ii urmareste pe cei doi impreuna cu ceilalti servitori, incercand sa dezlege povestea din spatele uciderii parintilor lui Ciel, si oribila tragedie a lui Ciel din luna urmatoare.”  
[ Luată de pe zup :] - lenea : )) , sorry ._.' ] 

O mică listă cu personajele ~ 

XoXo, Cori. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu