marți, 12 aprilie 2011

Vine Paştele + vacanţa + postul meu cel nou.

Titlul perfect, nu ? Exact ce vreau să spun .
Ştiu, am cam uitat de blog and alea-alea, dar n-am nici timp. Şi chiar dacă am idei, n-am laptop-ul sau calculatorul lângă mine să scriu. Deci, sunt o ghinionistă când vine vorba de timp liber şi blog :]] .
____
Trecând peste asta. Ştiţi că vine paştele ? *yeey* . Nu, nu mă bucur de loc. Merg la ţară, unde n-am pe nimeni + internet din joi...în paşti :]] . Adică laptop-ul face fiţe acolo, şi nu ştiu de ce. Mă rog. Mi-am luat hăinuţe noi, btw. Bluugi moooov, şi balerini negri <3 plus un sacou crem. Good, sunt adorabile ! Oricum, am descoperit că-mi place stilul vintage. E un stil aparte, şi chiar dacă merg pe skate şi alea-alea, mă defineşte într-un mod ciudat ._.' . Dar heeei, eu şi aşa am un stil original. Amestec orice bluziţă cu blug, sau convers sau ceva de genul, până iese ce-mi doresc eu *laughs*
___
Ăh, pe lângă Paşti, vine vacanţa. Ei, mâine n-o să stau mult la şcoală, logic. Cred că doar clasa mea mai bântuia azi instituţia, poate că mai erau câţiva , dar noi făceam cea maai multă gălăgie. Oricum, ies în oraş joi + vineri, că vineri seara plec. * Why, why ? * . În orice caz.
În vacanţa asta am de gând să mă vopsesc roşcată, în stilul lui Hayley Williams. E tare chiut culoarea părului ei, dar varianta puţin mai deschisă, să spunem aceea ce duce spre orange.
Nu mai ştiu ce să zic. Dau alt post mâine, sper.

XoXo, Cori.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu