miercuri, 16 martie 2011

Back ~

I`m back, yeah. Mă refer la faptul că nu am postat de ceva vreme, şi sincer, mi se făcuse dor *vezi să nu * .
Glumeam, oarecum nu prea ştiu ce sa zic decât căăă....Azi am fost dată afară la ora de istorie :/ Nu comentez.
Am întărziat şi eu două minute nenorcite şi profu` m-a dat afară împreună cu aproape jumătate din clasă. Fuck him. Dacă crede că se pune cu mine, greşeşte amarnic.
Revenind. Mâine avem  - again - inspecţie. Doar că de data asta la religie, şi profesoara ne-a pus pe grupe, sau ceva de genul , iar eu voi fi lider xD . Mă simt mândră, dar în acelaşi timp suuper ciudat.
Fuck her. Acum mă referam la profesoara de engleză. Până marţi, ar trebui să facem trei proiecte cu nu -mai -ştiu- eu - ce şi încă un desen pentru altă chestie. În orice caz. Ce mă deranjează pe mine ? Că m-am băgat în rahatul cu desenul, fiindcă nu aveam ce face şi acum voi fi ocupată aproape tot weekendul. Ce frumos mi se duce mie timpul liber,. nu-i aşa ?
Well, well, well. . . M-am gândit ca în postarea asta să scriu cele mai dese expresii folosite de mine. Şi mâine, poate, voi posta despre o trupă favorită. Revenind.
Avem un top 5. yeah ?
1. Mai taci.
2. Mamă, frate, nu-mi vine să cred !
3. Fuck you, fuck her, fuck off etc.
4. Tu, din nou ?
5. Nu începe, că nu-mi place.

Şi ar mai fi. Dar sunt penibile, măcar nu spun ca tipele de la mine din clasa „ fă ” O.O .
S-a stricat tastatura. Scriu later, adica maine, cand isi revine.
XoXo, Cori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu