marți, 8 martie 2011

Scris în alt timp şi univers.

Mă simt atââât de ciudat, şi prost. Şi am atâââtea motive, dar nu contează. Urăsc să fiu cum vor alţi, şi cum nu vreau eu. Mă rog.
Azi a fost o zi very speşiăl pentru mine, colegele, mama şi alte tipe şi doamne din luume. A fost opt martie. Zi, în care ca de obicei, eu n-am primit nimic, decât „La mulţi ani, Allie sau Cori ! ” . Atăăt, şi profele au primit mai multe decât mine. WTF , people ? Eu, tiiipaaa importantă [ vezi să nu ] nu primeşte nimic, nici măcar...o bomboană, acolo...micăă ? Nu, chiar n-am primit ceva.
Şi totuşi, m-am prefăcut că mă simt bine, că sunt fericită şi că n-am nimic. În orice caz. I-am luat mamei mele chestii de fete, o eşarfă, ca poartă şi chestii d`alea, parfumuri şi nişte brăţări de fumei* laughs* . Şi i-au plăăcut, normal : >
Trecând peste micuţa prezentare a zilei, ajungem la lunga prezentare. Adicăă, ceva gen ~
M-am trezit la 7:30 , chiar dacă începeam la 12:05 şi am lenevit până la zece, crezând că nu trebuie să scriu sau să învât la ceva. Când de fapt trebuia. Când am aflat, am şi întârziat la ore, m-am îmbrăcat cu blugii greşiţi şi am mai luat şi cartea greşită, rezultând astfel că mă voi duce mâine la bibliotecă. Ce toantă sunt, uneori.

Dau edit later, se pare că am ceva probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu