luni, 7 martie 2011

Blog şi atât.

Yeah. Mi-am făcut blog. Şi ce ? Dacă multă lume necunoscută mie are, trebuie să am şi eu, dar fără vreun motiv anume. Vreau să văd şi eu cum e să scri în fiecare zi nimicuri interesante şi totuşi, plictisitoare, cum e să înebunesc lumea cu viaţa şi prostiile ei. Ah, cât îmi va plăcea ! *ironică* 
În orice caz, sper că va fi interesant, gen tema la mate sau fizică * laughs * . Adică, acum deja mă plictisesc, noroc cu melodia ce-o ascult. ~ The Pierces - Secret ~ , 
Cred că o să-ncep cu o prezentare scurtă, care să vă inducă în lumea mea încă neexistentă. 


Nume: Alexandra Costinela 
Porelcă or smth : Cori sau Metal, sau Alle . 
Vârstă: 15 ani, de curând. 
Mâţe/câini: Un motănel,  Axel. 


Prefer : 
Cola/Pepsi: Pepsi 
Ciocolată albă/neagră : Neagră :] 
Negru sau albastru: Ambele, depinde. 
Metal/Pop : Metal şi rock, la pop depinde. Există cântăreţi destul de buni.
Nightwish/Metallica: Ambele, normaal ~ 


Arăt  : 
Păr lung sau scurt. Mediu ? 
Înaltă / scundă : Înaltă, nu ştiu. 1.65 ce-ţi spune ? *laughs* 
Ochii căprui/verzi: Căprui închişi


Mă simt: 
Ca un dovleac/pizza: Niciuna, poate ca dovlecul.


Visez: 
La multe, în prezent la un aparat de fotografiat profesional şi de calitate bună. 


Mă gândesc: 
La tot ce nu contează şi este imposibil, dar posibil, real dar ireal şi aici, dar departe. N-ai înţeles, ştiu. 


Am terminat. . . ? 
Poate că ar mai trebui să spun câteva chestii. Dar o să le spun în altă zi, cu soare sau fără soare, ploioasă sau în care-o să ningă. Nu  ştiu, când o să vreau eu. 


XoXo , Cori.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu